onsdag 25 november 2009

David Clark Wikström...

Efter mitt avslöjande om Lucky Lukes identitet så har myndigheterna
bett mig att fortsätta researcha superhjältars sanna identitet, efter lite förhandlande så gav jag efter.

Denna vecka exploitar jag Stålmannens liv.
Häng med!




Stålmannen sägs komma från planeten Krypton där han går under namnet "Kal-El". Enligt mina efterforskningar så är detta en myt.
Han kommer från Finland och går under namnet "Suurenmoisesta" som betyder något som "den magnifike". Suurenmoisesta är för tillfället i Sverige och "pluggar". Hans egentliga mål är att ta ut ett av världens största hot - Anna Bok.


Som sägnen säger är Suurenmoisestas största personliga hot materian "kryptonit" vilket är fel, Suurenmoisesta klarar inte av att utsättas för vatten mot sin kropp och försöker därför desperat dricka upp allt vatten som kommer i hans väg.

I Sverige går Suurenmoisesta under namnet David Wikström och har en skenförälskelse med Linnéa Werner medans han ständigt söker information om Anna Bok.


Stay Tuned.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar